Ditticento

Create This Book #05

Create a Page of Checkers

2020. április 25. - Ditticento

ctb-checkers.jpg

Oké, most csaltam egy picit :) Mikor megláttam ezt a feladatot, az volt a tervem, hogy majd magam tervezek egy pixeles képet ide, ám végül egy orosz keresztszemes oldalról nyúltam le ezt a cuki kis képet. Nemhogy macskafarok, de egy egész macska van rajta, ráadásként két kismadár.

Először egy négyzetrácsos papírra terveztem az egészet elkészíteni, majd azt beragasztani a könyvbe, de aztán úgy gondoltam, szenvedjek már meg érte, szóval lekottáztam az egészet egyenesen a papírra. Aztán sokadszorra kiderült, hogy a számolás nem a barátom, szóval a végén már csakazértis ilyen csáléra rajzoltam a kis négyzeteket.

A filctollaim persze menet közben feladták a szolgálatot, úgyhogy a végén még végigszaladtam a satíros mintán színes ceruzával is, a kontúrokat pedig alkoholos tűfilccel erősítettem meg (ami szintén fogyóban volt, szóval nyiszatolós lett sajna a végeredmény).

A háttér csak azért készült színes ceruzával, mert lusta voltam előszedni a hátam mögül a pasztellkrétáimat… Nem ez lesz a kedvenc oldalam a könyvből, amennyi nehézséggel néztem szembe a munka során.

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr6215639240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása