Ditticento

Káeurópai kéjelgés

Michał Witkowski: Kéjpart

2020. április 16. - Ditticento

kejpart.gif

Ez az a könyv, ami végképp leszámol a Fiúk a klubból sorozat világából megismert melegséggel, itt kérem arról van szó, amiről szó van - szex, ájulásig, bárkivel, bárhol, bárhogy, bármi áron.
Aki a melegekről szeretne olvasni a maga nyerseségében, olvassa el ezt a könyvet. Aki csak kimunkált testű szépfiúk romantikával átszőtt szerelmi történeteire vágyik, na az ne olvassa el ezt a könyvet.

De tényleg, körülbelül ilyen jellegű stílusra és humorra lehet számítani:

Dicsértessék!
Pap testvéri lelket keres (aktívat, szőrös mellkassal!)! Hiszem, hogy minden Másik Emberben Isten lakozik. Kötetlen találkozásokat ajánlok Nálad, orális és anális szex céljából (csak kotonnal). Házasok, gyerekesek előnyben. Csak mobilon. Mindörökké ámen!

Helyszín: Lengyelország a szocializmusban, majd a rendszerváltást követő években.
Nálam a téma és a helyszín azt jelentette, egy olyan világot fogok megismerni, amit egyébként soha - bizony nem irigyeltem az érintetteket. Ugyanakkor sajnos először éreztem azt, hogy valahol megértettem a homofóboknak velük kapcsolatos ellenérzéseit, mert sokszor gyomorforgató részletek kerültek terítékre, ez alatt pedig nem is feltétlenül a szexualitásra, hanem annak körülményeire gondolok. Arra például, hogy a heteró lump-okat sokszor eszméletlenre itatják és úgy elégítik ki őket akaratuk ellenére, vagy épp magukat rajtuk - nekem a nemi erőszak minden formája mélyen elítélendő dolog.

Ahogy viszont haladtam beljebb a történetben, kezdtem a stílushoz hozzászokni, egyre többet is nevettem. Van a melegeknek egy olyan bájuk, ahogyan sztorizgatnak a kis életükről, amit soha másnál nem tapasztaltam.

– Hát hogy ne hinnének a nyanyusok istenben? Sőt, több istenben is hisznek. A sarkon bármikor befordulhat egy férfiisten.

Külön megemlítendő, hogy itt is megjelenik az a manapság kissé tabuként kezelt dolog, hogy a kommunizmus bukásával is keletkeztek vesztesek, akik némi joggal sírják vissza azokat az időket.
Összességében azt kell mondjam, szerettem ezt a könyvet :)

Kép forrása: www.textures.com/

_____________________________________________________________________________

Olvasás időpontja: 2016. március 18., 22:39 → 2016. március 29., 23:36

Értékelés: ★★★★ (4,5/5)

A könyv adatai:
Eredeti cím: Lubiewo
Fordította: Keresztes Gáspár
Kiadó: Magvető
Keménytáblás, 334 oldal
Kiadás éve: 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr2115612878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása