Ditticento

Create This Book #12

Create Folds

2020. május 20. - Ditticento

origami.jpg

Eddig azt hiszem, erre az oldalpárra vagyok az egyik legbüszkébb.

Ha lemaradtál volna, mi is ez a könyv, ezt a posztomat javaslom elolvasásra.

Most először használtam akrilfestéket az alap festésére (nagyon átütött az előző, almás kép), a fehér pacák pedig bubisfólia és fehér akrilfesték találkozásából születtek. Utóbbi jobban is sikerülhetett volna, ha türelmesebb vagyok...

A keret Posca filctollakkal készült, az origami figurákhoz színes ceruzát és fekete tűfilcet használtam.

Ha a következő oldalpár is elkészül, az instrukciónak megfelelően lesz a képen egy hatalmas szamárfül is, valahol ott, ahol a szélforgó van a jobb alsó sarokban.

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr2915709642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dontpanic 2020.05.25. 14:54:56

Wow, ez nagyon tetszetősen néz ki!!
Az nem fordult meg a fejedben, hogy tényleg magukat az oldalakat hajtogasd? :D Az is izgi kísérlet volna! :D

Ditticento 2020.05.25. 15:09:57

@dontpanic: De, igazából tényleg ez a feladat és amint kész van a hátoldal, ez is fog történni :)

dontpanic 2020.05.25. 15:45:52

@Ditticento: ó, akkor ráéreztem valamire! Izgatottan várom! :))
süti beállítások módosítása