Ditticento

Create This Book #11

Create an Array of Media

2020. április 27. - Ditticento

array.jpg

Ebben a feladatban ugyanazt a dolgot kellett lerajzolni, minél többféle rajzeszköz bevetésével.

Szeretem az alma motívumot, úgy döntöttem, ez a gyümölcs lesz a modellem. A megvalósítás azonban nehezebb volt, mint gondoltam. Feltúrtam az összes olyan eszközömet, amit ritkábban használok és mint kiderült, nem is véletlen nyúlok hozzájuk szökőévente egyszer. A Tchibotól méregdrágán vásárolt zseléstollak csak hosszas nyiszatolás után voltak hajlandóak fogni, a zsírkréta pedig továbbra sem a barátom. Ráadásul az almák többsége beillik gránátalmának is...

Az almákhoz használt rajzeszközök, sorrendben: színes ceruza, zselés toll, filctoll, aquarell ceruza, zsírkréta és alkoholos filc. (Terveztem még golyóstollal és akrilfestékkel készített almát is, de nem fért több a papírra.)

A macskafarok Posca filctollakkal készült és az egész kompozíciót sajnos agyoncsapja, de már nem volt kedvem újrarajzolni az egészet.

A hátteret pasztellkrétával színeztem és bevetettem a hajdanán, az iskolai rajszakkörön tanult trükköt: megküldtem némi hajlakkal, hogy ne maszatoljon. Még mindig beválik ez a módszer :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr9615645166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása