Ditticento

Create This Book #13

Create Directions

2020. június 07. - Ditticento

glassart_1.JPGMost is bebizonyosodott, ha zaklatott a lelkem, a rajzolás a megoldás. Rekordidő alatt, egyetlen nap végeztem ezzel az oldalpárral, mely némiképp Jolly Joker volt, hiszen én határozhattam meg, mi is legyen a feladat. Utána sikerült is lehiggadnom.

Kiskoromban nagyon tetszettek a Tiffany lámpák, meg szakkörön is gyakran rajzoltam hasonló stílusban, így némiképp nosztalgiáztam ezzel a rózsaablak-szerű dizájnnal.

Szóval a képet kéretik úgy megtekinteni, hogy uszkve 25 éve nem rajzoltam ilyesmit, hát, olyan is lett. A kézírásomról nem is beszélve...

Aki pedig unja a macskás motívumot, azok kedvéért elmondom, hogy ez a szabály, hogy szerepelnie kell a képeken minimum egy macskafaroknak. Néha macskástul.

Nem mellesleg, mikor már javában előrajzoltam a képet, rájöttem, a nosztalgiafaktor más ügyben is előjött, legalábbis nekem beugrott ez a kép:

the-lion-king-3d-141www-mywallpapers-com-1920x1080.jpg

Felhasznált anyagok: fekete tűfilc és alkoholos filc, színes ceruza, illetve pasztellkréta a háttérhez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr7015752626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása