Ditticento

Molyolók saját írásai könyvben

Karsza Andi – Molnár Nikolett (szerk.): Magánvégtelen

2020. április 15. - Ditticento

magam.gif

Nagyon örülök, hogy a 2017-es Molyszülinap tomboláján keresztül én is szert tehettem erre a kis könyvecskére. Nem támasztottam nagy reményeket irányába, de azért nagyon is érdekelt, gondoltam, kedves kis szárnypróbálgatások lesznek itt szépen sorban, magamfajta molyok tollából.

(…) a csoda mindig ott történik, ahová váratlan vendégként toppan be.

Hát egy nagy fenét. Volt itt pár novella, ami bármelyik irodalmi folyóiratban megállná a helyét. Némelyik annyira a bőröm alá kúszott, hogy a nap folyamán később is eszembe jutott, mikor már egészen mással foglalkoztam. Ugyanakkor a kötet „vegyesfelvágott” jellegéből fakadóan volt pár novella, ami nagyon nem nekem íródott, ezeket a stílusuk vagy a témájuk miatt nem tudtam értékelni.

Ez egy nagyon-nagyon jó kezdeményezés volt, hogy az irodalomkedvelő molyok megmutathatták magukat! Remélem, egyszer el fogom olvasni a másik két megjelent kötetet is. Illetve kíváncsian várnám a soron következőt, ha még lenne remény rá, hogy elkészül...

Könnyű vagyok, mint egy falevél.
Szállni jó.

Szubjektív best of művek, nem feltétlenül kedvencelési sorrendben: Rókakirály, Backup/Restore, Határidő, Szállj velem, Átmenet, Ötéves lettem, Újra látlak, Fejek.

Kép forrása: www.vectorstock.com

_____________________________________________________________________________

Olvasás időpontja: 2018. július 26., 07:30 → 2018. július 31., 19:17

Értékelés: ★★★★ (4/5)

A könyv adatai:
Kiadó: Magánkiadás
Puhatáblás, 160 oldal
Kiadás éve: 2015

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr4515615392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása