Ditticento

Create This Book #07

Create a Page of Quotes

2020. április 25. - Ditticento

ctb-quotes.jpg

Nagyobb hiátus után, a karanténbeli frusztációt enyhítendő készült a fenti oldalpár, olyan idézetek felhasználásával, melyek mindegyike igaz mostanában rám.

Nem a könyvbe készítettem közvetlenül, hanem kollázs-technikát alkalmaztam. És bár nyilvánvalóan, ha most nem hívom fel a figyelmet, nem veszitek észre, de valahol a lap alján van még egy megtépázott cicafarok és két cicafül is.

A háttér a borotvahabos technikával készült, már régóta ki akartam próbálni és remek ötletnek bizonyult, nagyon élveztem :) Ételfestékből készültek a pacák.

Pár munkafotó:

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr6015639248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dontpanic 2020.05.22. 09:42:44

Láttam már ezt az oldalpárt korábban, de milyen izgalmas látni a behind the scenes képeket is! Nem is gondoltam volna, hogy így készült, külön lapokkal. Persze így már logikus, de tényleg izgi látni, mennyi munka van egy ilyen mögött. :)

Ditticento 2020.05.22. 10:29:08

@dontpanic: Köszönöm szépen :) Az előkészítő munka sokkal több volt, mint a tényleges ragasztgatás :)

dontpanic 2020.05.22. 10:33:59

@Ditticento: azt elhiszem, látva a képeket! :)
süti beállítások módosítása