Ditticento

Create This Book #09

Create Cuts Thorugh Layers

2020. április 25. - Ditticento

fenyo1.png

Egy korábbi karácsonyra kaptam kolléganőmtől cuki, fenyőfaformájú kartonra ragasztott hóembercsokit. Azóta őrizgetem ezt a kartondarabot, azzal, hogy jó lesz még valamire.

Ebben a feladatban remekül fel is tudtam használni, ugyanis ugyanabból a kivágott mintából kellett képet készíteni, ez pedig nálam egy havas fenyőerdő lett. Csak az ötlettel vagyok kibékülve, a megvalósítással korántsem. Sajnos még mindig nem tudok egészalakos cicát rajzolni... Ja, és azok a fehér pöttyök a fején nem a szemei, mert épp háttal áll, csak ráesett a hó. Ugye, mondtam én, hogy nem egyértelmű.

 

Felhasznált anyagok: színes ceruza, fehér Posca filc, fekete tűfilc és egy régi naptár :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr7515640482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása