Ditticento

Create This Book #06

Create Straight Lines

2020. április 25. - Ditticento

ctb-straight.jpg

Visszatértem a geometrikus mintákhoz, kizárólag egyenes vonalakkal kellett megrajzolni a mostani feladatot. A fekete körvonalat eredetileg nem terveztem, de muszáj volt egy elhibázott lépést kijavítani, aztán már a többieknek is megrajzoltam.

Szép színes lett, de sajnos a kép kevésbé adja ezt vissza, hiába fotóztam természetes fénynél, így is filterezgetnem kellett, hogy legalább megközelítőleg azt lássátok, amit én.

Megtaláltátok a macskafarkat a képen? :)

Felhasznált eszközök: színes ceruza, fekete tűfilc, ragasztó és néhány lap egy régi színezőből.

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr7715639244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása