Ditticento

Egy nagyon kellemes meglepetés

David Leavitt: Arkansas

2020. április 25. - Ditticento

arkansas.gif

Hú, én ezt a könyvet nagyon bírtam!
Három történet, mindben központi szerepet kap a homoszexualitás, de kívülállóként is abszolút átélhető módon.

Fizetés természetben
Nem tudom, mi volt belőle igaz (E/1-ben meséli el a szerző, a saját nevében), de én remekül szórakoztam rajta, pedig alighanem nem vicces sztoriként vetette papírra. Közben olyan érzésem volt, David Leavitt, ha a valóságban is ilyen, szerintem egy pohár bor mellett remekül el tudnánk diskurálni az élet dolgairól.

Házassági évforduló
Egy olaszországi kiruccanás története, a múltból ottragadt, kibeszéletlen vágyakkal, csalódásokkal, érzelmek sűrűn szőtt pókhálójával. Imádtam. Igazi kamaradráma-alapanyag, végén csattanóval.

Szaturnusz utca
Egy be nem teljesült szerelem a halál árnyékában. Bár végig a levegőben lógott, hogy nem lesz itt happy end, mégis fenn tudta tartani a feszültséget, én végig szurkoltam, hogy összejöjjön a dolog. (Pláne, hogy Phil külsejének leírása után akaratlanul is a magam szerelmét képzeltem oda folyton)

És ez az ember írta Az indiai hivatalnok-ot is! Nosza, repül is a kívánságlistámra, David Leavitt-könyvek, gyertek csak!

Kép forrása: www.gaystarnews.com

_____________________________________________________________________________

Olvasás időpontja: 2018. január 8., 07:52 → 2018. január 17., 14:15

Értékelés: ★★★★★ (5/5)

A könyv adatai:
Eredeti cím: Arkansas
Fordító: Kodaj Dániel
Kiadó: Ulpius-ház
Puhatáblás, 212 oldal
Kiadás éve: 2003

A bejegyzés trackback címe:

https://ditticento.blog.hu/api/trackback/id/tr4015639284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása